Kate Ryan & Carla Bruni

Idag har jag lekt lite med Frida, tvättar och donar gör jag med. Duktigt. En dum sak va att jag slängde in en tvätt i torkskåpet och en annan i tvättmaskinen, när jag kom ner och skulle hänga upp det som låg i tvättmasiknen så insåg jag att jag hade glömt vrida på värmen i torkskåpet, hade bara vridit på tiden. Då blir man lite less på sig själv, sådär. Men, inget depp så nu hänger det en massa blöttvätt på allt som det går o hänga saker på i tvättstugan. Gjorde även slut på mitt sköljmedel idag - så nu ska jag få använda det nya. Det är nästan så jag känner mig lite smålycklig över det. Haha. Men jag har fasiken längtat, för nu var det lägesen jag & Johanna köpte det på Dollar. Men det luktar ju bara så jäkla gott :) TantElin.

Sitter just för tillfället och laddar hem en massa franskmusik till min kära mor. Kate Ryan & Carla Bruni. Hon ska ha det till franskaundervisningen på skolan. Så alltså sitter jag här och lyssnar på musik som jag verkligen inte förtsår ett jota av, men jag måste ju för att kolla att låtarna är "hela" och att det inte är folk som lagt in reklam mitt i dom. För det är det värsta jag vet. Men, lite kul är det med gamla Kate Ryan låtar :) Nostalgi sådär, lite Backside-minnen och sådär när man hängde där med fritidsgårdarna & Hanna. Och så är det ju lite dunk sådär också :) Och dunk gillas. Haha. Känner nästan att jag skulle ha tagit ett glas vin eller nåt bara för att leva mig in i den franska andan, sådär. Haha. Har dock inga baguetter olyckligtvis. Haha.

Imorrn ska jag till faster hade jag tänkt, mysigt värre om ni frågar mig. Och så är det kräftfiske i Kårböle med imorrnkväll, funderar starkt på att fara dit en sväng åtminstone även fast jag & mamma ska åka buss från Ljusdal sju på lördag morgon. Kan ju faktiskt åka till Ljusdal på natten med, det känns lite mer lockande en sen fredagnatt än en snortidig lördagmorgon, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: hannie

tycker vi borde ta en fransk kväll?! :)

2008-08-14 @ 19:46:28
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: tjat

vilken tid kommer du hem från sthlm? :)

2008-08-14 @ 19:53:10
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, har du inte använt det än? Det var ju typ SKIT längesen vi köpte de ju.

2008-08-15 @ 10:03:03
URL: http://johannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0