Jordin Sparks

Jag har gjort ett nytt fynd. Nämligen Jordin Sparks - Young and in Love. En ruggigt bra låt, lagomt mysig men ändå inte deprimerande. I like :)

Klockan börjar bli mycket och Elin har inte ens borstat tänderna än. Kanske är dags för det nu. Mysa lite framför teven, kanske se en film. Nåt positivt ska det vara med livet som arbetssökande - som det så vackert heter - också, man kan ligga vaken hela nätterna utan anledning och slippa ha dåligt samvete dagen efter.

Kul. Men imorrn ska jag nog till Lillhaga igen. För som sagt så fyller ju lillkusinen ett. Så jag borde väl kanske lägga mej egentligen, så jag kommer upp i någorlunda tid iaf. Men jag orkar inte sova känner jag, för jag är inte sådär sovtrött än. Mest sitt-trött, som jag så fint säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0