Irriterande

Ibland ska man verkligen akta sig för att öppna munnen, det märks så himla mycket hur saker sprider sig på två röda här. Jag blir faktiskt lite irriterad, men samtidigt orkar jag inte bry mej. Men jag tycker att det är onödigt av folk att inte bara hålla tyst ibland. Men nu ska jag inte skriva mer, för då kommer tusen människor ta åt sej, och det är inte meningen. Inte meningen att nån över huvud taget ska ta åt sig. Det var bara ett konstaterande att folk pratar alldeles för mycket ibland.

Idag fick jag träffa min Hanna i alla fall. Det var riktigt härligt faktiskt! Gick o handlade lite grejer, och sen så gick vi o köpte mat som vi lagade. Nachos. Nog för att jag åt det igår med, men jag var sugen igen. Haha. Riktigt jäkla mys. Det är synd att inte jag och Hanna träffas så himla ofta. Jättesynd faktiskt. För jag trivs :) Och så flyttar hon till Borås nu med. Typiskt.



Tänkte att jag kunde bjussa på en bild också. Det var ju ett tag sen. Tack Hanna för en braig eftermiddag/kväll. Och imorrn far jag till Ramsjö :)

Kommentarer
Postat av: hannie

ska vi ses ngt nästa vecka eller? :) Kändes som att jag drog lite snabbt där på kvällskvisten?

2008-08-14 @ 10:22:14
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0