Finess

Idag blev det lunch med älsklingsbryydsen på Finess. Marie & Kristin. Vi skrattade väldigt mycket på min bekostnad, men det var dödskul ändå. Haha. Så brukar det inte vara :P Trevligt att ses lite sådär också :) Faktiskt längesen jag träffade Marie nu. Believe it or not. Sen satt vi hemma hos mej o snackade lite skit med.

Sen for Marie hem, jag & Kristin mötte upp faster & Lovisa på Ljusdal och med dom har vi varit tills för en timme sen bra precis. Gjorde Ljusdal och sen for vi till Lillhaga - åt & myste. Sen skulle Kristin med bussen till Kårböle så då gick jag då hon gick.

Och imorrn fyller Lovisa ett :)

Ikväll blir det bara mys framför teven, ska bli himla skönt faktiskt att bara slappa och inte bry sej i nåt. Ska kolla på Singelmammor på tvåan klockan halvtio och sen får vi se vad det blir. Är det inget vettigt på teve blir det nog en film :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Partaj nästa Elin :)

2008-08-25 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0