Djävulen bär Prada

Ställde klockan på 12 så jag inte skulle sova bort exakt hela dagen. (Sov alltså bara bort halva.) Käkade frukost, såg färdigt på Djävulen bär Prada (helt okej film) som jag började titta på igår och så har jag varit o handlat mat med. Och bokat tvättid, så imorrn får man rena kläder igen då. Det är bra. Börjar bli hungrig också så jag ska kanske göra lite mat så kan jag äta kvällsmat sen, för det är en lite väl tidig middag klockan tre, om ni frågar mig och min dygnsrytm.

Jag hoppas att Skodan blir lagad snart så jag kan få ta den, för på söndag ska jag jobba, och är inte bilen klar då - jani, då blev det kärvt. Då måste jag ju typ cykla till Färila eller nåt :P Hahaha. Okej, det kommer inte att inträffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0