Citat

Hahaha, läste igenom lite gamla inlägg och jag hittade ett som var rätt kul. Haha. För att citera migsjälv den 22/2 -08

"Hejhopp. Idag är det helt sjukt varmt ute. Fem plusgrader, herre vad härligt säger jag bara! Är det nu våren kommer, måntro? Jag hoppas, men tvivlar. Dagen skall avnjutas i tvättstugan i vilket fall, kanske lite mindre roligt, sådär. Jag och Marie ska ta o knata ett varv funt kyrksjön också, jag var ju så himla duktig och gjorde det igår med Emily också då jag inte for på träningen. Det ska bli riktigt skönt att gå ut nu, för jaa. Vädret är på topp :)"

Hahaha, vilken tur att det va så HIMLA VARMT då. Nu är det åtta plus ute och jag håller på att frysa ihjäl, men jag måste vädra. Helt galet vad tacksam man är för det lilla när man inte har nåt :P

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha! "Helt galet vad tacksam man är för det lilla när man inte har nåt :P"

så sant, så sant!

2008-08-26 @ 17:12:29
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0