Borrmaskin

Väldigt kul att vakna av en borrmaskin, inte bara en utan tusen gånger. Lät så himla högt så det lät som att dom borrade i mitt skallben ungefär. Dumma grannar! Erik ringde i vilket fall och gjorde den slutliga väckningen, och det gjorde han fasiken rätt i.

Idag har jag lite ärenden jag tänkte uträtta, för det kändes lite duktigt sådär. Måste köpa ny linsvätska för min tog slut igår - sen skulle jag ha varit på Wallins med och köpt en ny doftpåse. Vi får se om det sista verkligen görs, men till optikern ska jag iaf.

Och igår fick jag lite värmande ord, och det var skönt. Det behöver man ibland.

Justnu sitter jag mest och funderar på vad jag ska ta o inhandla mig för gardiner. Är verkligen sugen på nya nu! Vi får se, det dröjer säkert innan jag kommer till skott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0