Ams

Sitter i sängen nu och har precis ätit frukost. Orkar inte kliva upp och klä på mej och allt annat. Men jag får väl snart ta mig i kragen. Tänkte gå iväg på arbetsförmedlingen idag med. Man måste ju vara lite seriös ibland med. Känns lite konstigt att inte börja skolan idag när alla andra gör det. Fick ett sms av Erik i morse:

Första 3min av skolåret avklarat och jag är skoltrött..

Så jag skulle inte påstå att jag saknar skolan speciellt mycket. Och klassen är jag faktiskt rätt glad att slippa om jag ska vara helt ärlig. Men lite segt är det att bara gå hemma om dagarna med. Nu är det inte så jobbigt, men jag kan tänka mig hur det blir om ett par veckor. Jag vill inte veta :P Haha.

Dags att komma nån vart nu kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0