Storhandling

Ja, idag har jag storhandlat. Kom hem med två kassar när jag var klar på Delins. Idag åt jag Chorizo stekt med spenat, soltorkade tomater & tomat-cremefraiche. Till det åt jag quinoa (som alltid) och en sallad. Det var gott. Jag känner mig jätteseriös, jag har lagat mat i över en vecka nu, inte kokat ihop nåt på påse eller värmt nåt i micro alltså. Ja, det känns lite vuxet sådär. Fast det tar ju inte så lång tid heller som man tror, så egentligen är det väl ingen större bedrift om man tänker efter.. Haha.

Imorrn ska jag nog i vilket fall äta pannkakor, för er som undrar. Har även insett att jag måste köpa en potatis/morots-skalare. Jag har ju ingen sådan. Herregud. Det borde i vilket fall finnas på Delins, jag får kika in där efter skolan imorrn (klockan halvelva med andra ord. Haha)

Camilla var hit idag också när hon slutat skolan. Vi såg teve, avkopplande. Jag älskar teven alltså. Haha. Ikväll är det Cashmere Mafia också, andra avsnittet. Jag tror lite på dendär serien jag, så jag ska nog se det också, trogen hemma hos Emily med ett gäng negerbollar. Finns det nåt bättre? :)

Kommentarer
Postat av: helen

jag vet haha, han är helt hopplös! och läxor i mängder ger han också :( :P

2008-04-08 @ 18:44:51
URL: http://hellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0