Skrot & korn

Okej, som alla vet så blir jag sådär allmänt skitless ibland. Nu är en sådan gång. Jag skulle bara vilja sucka omkull en massa människor. Så de ramlade och slog sig. Hårt.


Det är rätt tufft när man gång på gång inser att dessa filurer är tillverkade av samma skrot och korn, som man säger (med betoning på skrot). Man upphör aldrig att förvånas, så att säga. Eller så är det det man gör, ja - jag blir faktiskt aldrig förvånad längre.


Jag fick träffa min Ida idag i alla fall. Det tycker jag om. Jag tänkte åka till Ramsjö o hälsa på dom snart, jag har ju inte varit dit än. Det är så man skäms! Usch.


Sitter bara här och väntar på att How I met your mother ska börja nu, sedan ska jag sova hade jag tänkt. Imorrn kommer Jenny också. Härligt! :) Erik ville kanske komma på lördag också, men då är ju inte jag hemma. Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0