Lat-Elin

Här sitter man, jag var till och med så lat att jag skippade morgonpromenaden i morse. Det är nästan så man får lite dåligt samvete. Usch.

I afton ska Jenny, mamma & pappa till familjen Eliasson på middag, jag & Erik blir hemma. Kan just undra vad vi snor ihop till dagens afton-föda. Blir säkert att vi kikar på någon film också. Mysigt.

Idag är det exakt en vecka tills jag entrar nya bostaden i Ljusdal. trevligt. Och då är det en Elin som ska köpa julgardiner. Det kan du hoppa upp och sätta dig på (!) - för jag älskar julen! Aaaow. Sen ska jag göra apelsiner med nejlikor i också, för det luktar så himla mycket jul. Får man ingen gran så får man ta allt annat istället, vettja :)

Måste verkligen skicka in mitt PM till svenska muntliga nationella till Kerstin idag. Har redovisningen på Tisdag. Spännande, ellersåinte - haha. Känns inte så lovande iaf.

Min fetingtavla på mitt rum ramlade ner idag också, tråden gick typ av. Så den ska jag ta och sätta upp lite senare, och så många fler planer har jag faktiskt inte för idag. Lat-Elin. (Kanske ett till smeknamn till Henkes samling?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0