Idag

Idag hände en väldigt rolig sak, det var längesen jag fick skratta så mycket, det var himla skönt. Det var den såkallade pricken över i:et. Skulle jag skriva vad som hände skulle det inte alls låta roligt, vilket skulle resultera i att folk tyckte att jag var dum i huvudet. Så - vi skippar den biten.

Va iväg på skolan idag, och när man väl kom dit så fick man den roliga nyheten att vi inte hade en enda lektion idag, det är sådana dagar man verkligen älskar sig själv för att man inte skolkade (märk ironin). Fick vänta till fyra då pappa kom och hämtade mej efter han hade köpt virke till bastun. Jag, Carro & Johanna sullade runt på Ljusdal, kikade på Fifty, inspekterade bilrutsskrapor, fikade samt inhandlade tyg. Efter det for jag till faster & Kent, Lovisa sov hela tiden jag var där. Och lugnast var väl kanske det :P Väldigt trevligt att träffa dom igen i vilket fall :) Dom är så himla mysiga. Bäst.

Sitter och lyssnar på ABBA, snacka om nostalgi. Vilka legender! Ja, jag älskar fan ABBA, och JA - det kanske är töntigt. Men då får jag väl vara en tönt då, för ja överger inte ABBA, jag gör bara inte det ^^,

Är just för tillfället även väldigt kär i mig själv, för jag har nämligen fixat till mitt MMS på mobilen som inte har funkat sen jag kom hem från Tyskland. Har försökt med allt tycker jag, men inget har liksom fungerat. MEN - idag blev det framgång. Så jag har MMSat en bild på Kristin till mej själv. Kul va? :D

Marie.
Helt seriöst. Vad skulle jag ta mig till utan min Marie? Vi umgås på tok för lite nu, jag saknar henne en massa jättemycket. Blir alltid på mycket bättre humör då jag är med henne, det är nog det som gör mig lite deppig nowadays. Mariebrist. Har en himla tur som har henne jag. Helt otroligt. Vi har så rackarns mycket tillsammans :) Aaaaow. Jag älskar henne av faan hela mitt hjärta. Och så lite till.

Och ni andra ska inte känna er bortglömda, för ni är lika viktiga ni.
Kristin, Carro, Johanna, Frida.
Och Ida som jag saknar så jag håller på att dö.

Borde jätteverkligen göra Engelskan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0