FattigElin

Jag är så fattig, och kommer så vara tills studiebidraget kommer sista januari. Det är ett tag tills dess så att säga. Det är till och med så illa att jag sitter och gör en BUDGET. Hahaha. Lol tusen gånger på mig, minst.

Jag hatar att köpa julklappar, det går så mycket pengar - tur att man får julklappar tillbaka som är värd mer än vad man gjort av med, då kan man säga att man ändå tjänar på julen - såvida man inte får en massa trams som man absolut inte vill ha, men jag brukar inte vara tok-missnöjd i vilket fall. Och i år är det bara Erik, Jenny, mamma & pappa som får några klappar. Fast det var nog bara dom förra året också. Och Jonas förstås.

På lördag blir det party hos Malin, och utgång. Hoppas på röj. Lite röj kan jag väl få i alla fall? Och JA, det ingår i min budget. Haha.

Skulle ha gått ut o hämtat ved också, men det snöra så himla mycket. Och har så gjort hela dagen. Exakt hela dagen, sedan jag vaknade. Helt galet. Kommer ju vara sjukt mycket snö här om det ska fortsätta som det gjort denna vecka. Shieeet. Så - jag är inge taggad på att gå ut. Men jag får nog ta o göra det ändå, annars fryser jag ju ihjäl härinne. Och det känner jag inte riktigt för. Inte idag i alla fall.

Sitter och lyssnar på T-Roc också. Aaaaaow. Väärsta minnena :D Härlig musik :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

1.Varför va inte du i skolan idag?
2. Studiebidraget som kommer imorrn då?
3. Mmm, T-roc är minnen ^^

2007-11-29 @ 15:29:54
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0