Apologize

Apologize. Den låten får mig alltid på världens depp-humör.
Men jag kan inte låta bli att lyssna på den, för den är fortfarande lika bra som förut.
Det finns för mycket till den låten heltenkelt, för att man ska kunna bli ens glad av den.

Är i vilket fall hemkommen från Stockholm nu, skönt att få sova i sin egen säng igen :)
Sov i den mest obekväma säng jag någonsin sovit i där - det slutade med att jag la mej på golvet.
jävla illa va det faktiskt. Usch. Sov som en prinsessa inatt i min skööna säng här hemma,
som faktiskt jag har fått höra en miljon gånger om att den är för härd, jag säger då det.
Vilket skitsnack.
Har inhandlat mej lite kläder för ovanlightens skull, not.
Usch, jag måste sluta handla så mycket, man behöver inte ens hälften.
I stundens hetta får man för sej att det typ kommer bli ens favoritplagg, sen använder man det en gång.
Och aldrig mer.

Var även på bio i Stockholm, med Jenny. Vi såg Hairspray. Helmysig film med många snygga killar :)
Jag älskar musikalfilmer. Likaså Grease. Heltopp!

Om 27 dagar bor jag i Ljusdal :)

Ibland tänker man tankar som man inte ens visste att man tänkte, typ.
Och som man egentligen inte skulle vilja tänka.
Tankar är verkligen ett mysterium, för man kan då inte hindra dom iaf.

Får se hur det blir på Fredag nudå. Aaaaow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0