Vinräkostkexafton

Igår var jag, Kristin & Martina hemma hos Martina och myste med vin, räkor och diverse ostar och kex. Heltrevligt. Jag & Martina sa även att vi ska gå på körskolan på Måndag och kika upp lite grejer och sätta upp oss på något, så det blir någonting gjort! Känns bra :) Innan det var färdig somnade i vilket fall Martina, då gick vi - jag och Kristin.

Sitter och kollar på Scrubs nu, snacka om världens bästa serie :) Ska lätt ha alla säsonger innan det är färdigt ;P Tror bestämt att det var Jonas som smittade mig.

Idag far jag hem till Kårböle, skönt ska det bli. Jag tycker om att komma hem. Tänkte även ta med Dennis, för han är så klen - så då tar jag hem & planterar om han. Men eftersom det är typ -16 ute så måste jag nog linda in han i något så han inte dör ännu mer.

Vilket bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0