Opepp

Sitter på lektionen Desktop grafisk form här igen nu. Fruktansvärt opepp.

Efter skolan ska jag & Marie leka, ska gå på köpingen också o leta julklapp till hennes päron plus julkort till familjen Faust. Härligt :) Vid middagstid ska jag och Kristin tillaga blodpudding, mys :)

Pappa var till mig och satte upp min taklampa igår. Vi hade bara en svart sladd, så det är inge vidare diskret - men den skall bytas vid tillfälle efter nyinköpt sladd modell vit. Lampa har jag i vilket fall nu - så nu ser jag till och med vad det är för kläder jag river ur garderoben.'

Beställde prylar från IKEA igår också. Soffa och andra nödvändiga saker (ex. duschdraperi) - det beräknas komma kring 20/12. Skönt o få lite inredning istället för en madrass på golvet :)

Pratade med Kristin i telefon i en timme och tjugo minuter igårkväll också. Himla trevligt.

Tjo & Tjim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0