Friluftsdag?

Idag hade vi friluftsdag på skolan, med andra ord en dag hemma eftersom man inte har något idrottsbetyg att bekymra sig över. Eller hemma & hemma - jag for till Hudik och dejtades lite med min Ida. Det var trevligt. Hon köpte ett par byxor. Jag såg även parfymen So... Kiss Me! - den hade jag på den tiden jag hängde i Ytteryg. Knepigt vad lukter kan ta en tillbaka i tiden alltså :P Den luktar så jävla gott.

Har ätit min kära löksoppa nu, ska iväg till Färila och utrota lite kalorier i afton, åker med bussen 17.10. Känns verkligen som att det är på tiden att fläska iväg sig, har varit så himla lat på sistonde. Känns som att man bara jäser. Men - nån ska göra de å ;)

Är även säsongsavslutning på Desperate Houswives i afton. Vad ska man ha som veckans höjdpunkt sen då är det tänkt? Suck, säger jag bara. Blir nog att jag tittar på det sista avsnittet med Kristin, Martina och fruktsallad iaf. Mys.

Nej, nu ska jag packa väskan & gå till bussen.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, fjöselin på dig me! :)

2007-12-11 @ 23:12:07
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0