Desperate Houswives

Ikväll har jag tränat - vi var sju personer där. Skapligare bortfall, vi brukar vara kring 20 i vanliga fall. Efter det åkte jag hem till Kristin där jag betraktade säsongsavslutningen av Desperate Houswives med henne & Martina. Vi åt fruktsallad också. Henke kom efter Martina gått, han fick skjutsa hem mej.

Himla skönt med sovmorgon både idag och imorrn. Helt galet :) Älskar att vakna då man riktigt känner sig utvilad.

Och så är jag helt sjukt sugen på Noblesse också, men det är nog dags att ge upp det - för jag vet ju att det inte kommer att komma en ask till mig från ingenstans. Typiskt.

Ska gå till Emily en sväng nu i sissådär en halvtimme kanske innan läggdags. Hon kanske har Noblesse? ;) Knappast.

Tjo & Tjim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0