Cigaretter

Och så köper jag ett paket med cigaretter
För att stilla min frustration
Bättre botemedel finns nog inte

Ikväll var jag och Marie på bio, himla trevligt. Vi var åtta personer där, sammanlagt. Ingen vidare rush så att säga. Men filmen var bra :) Det var den.

Har tvättat och donat idag också, och så har jag skrivit engelskan. Dock är den inte färdig än, jag funderar starkt på att skippa skolan imorrn - jag har två lektioner; Desktop Grafisk Form och Engelska C. Den förstnämnda är som känt verkligen inte en favorit i fröken Fredrikssons huvud - och engelskan har jag ju som sagt inte gjort klart. Väldigt frestande!

Just nu sitter jag här och känner mig lika misslyckad som jag alltid gör när jag inte lämnar in uppgifter i tid. Och tillfällena jag faktiskt lämnar in saker och ting är lätträknade, får bergis plats på en hand. Men - eftersom att jag alltid kommer undan med det så lär jag mig ju aldrig. Aldrig.

Sitter även och lyssnar på Kent, dom är helt underbara. Deras album "Tillbaka till samtiden" bara skriker kärlek. I love it! Elefanter, Generation Ex samt LSD, någon? är helt klart låtar man ska lyssna på - bland andra.

Imorrn ska jag, Kristin & Henke till Hudik och sulla lite. Mitt konto innehåller 85,31 kronor - exakt. Jag skulle nog inte kalla mig själv rik. Tilläggas bör dock att jag har 250 kronor som jag fått av H&M att slösa på deras sortiment. Inte mig emot.

Imorgon ska jag köpa en ros.

Kommentarer
Postat av: Marie

ELIN, jag har inte ens BÖRJAT med engelskan.. Vafaan. Sitter ju hellre o gör ingenting. Wtf. Mendu, jag har varit o försökt hälsa på hos dig idag, det gick inget vidare faktiskt. DU VAR INTE HEMMA. Meen, så kan de ju vara. Skulle vilja sätta mig med dig o röka hela natten ja. Så det så. Det är en sån dag idag...

2007-12-20 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0