Tjurfäktning

Tittar på ett klipp om en tolvårig matador som blev anfallen av tjuren. Tycker synd om pojken och har mig tills jag inser hur sanslöst rubbat det är. Det är väl fan inte synd om honom! På vilket vis skulle det vara synd om honom? Vem är det som gör det värsta egentligen? Tjuren som försvarar sig eller pojken som gör karriär inom djurplågeri? SINNESSJUKT är vad det är! Blir så fruktansvärt upprörd så det inte finns ord för det. Vad är det för jävla värld vi lever i egentligen?

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=cb5a30cd-9128-49f1-abed-683ba7ec2bfa&from=SVSE_WOWTV&tab=m1193650393955

(Ursäkta alla svordomar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är vem FAN som har lett honom in på banan. Vad är de för jävla föräldrar som accepterar att sonen gör det?! Förmodligen dom som bestämt åt honom. så synd om pojken tycker jag faktiskt, däremot har jag inte nån som helst jävla respekt för föräldrarna.. fyfan.

2010-02-04 @ 20:38:52
Postat av: Marie

De är jag som postat båda så du vet ;) haha.

2010-02-04 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0