2008

Sitter och tittar igenom bloggen lite, sånt jag skrev för ca 2 år sedan. (Oktober och september 2008) Kom över endel ganska schyssta och fåniga inlägg. Haha.

Skrapäpple

Jag var hungrig så då täkte jag. Aha! Skrapäpple. Men nu sitter jag här, två äppelhalvor senare med äppelsaft i hela ansiktet. Det är bara att konstatera. Ingen klår mormor i äppelskrapning!

2008-09-19 @ 00:02:09 Permalink Bara Elin Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Vill du ha popcorn?

Hanna står med en opoppad popcornpåse: Tänker du samma sak som jag? Frågar hon, med en blick som säger att jag måste svara att "ja det gör jag".
Jag säger då: Ja det gör jag. Vi flinar lite åt varann och Hanna försöker verkligen att komma på en anledning så att hon kan äta med gott samvete samtidigt som hon börjar öppna påsen.
Hon fortsätter: Hmm, jaa, för annars måste jag ju äta själv när inte du är här.
Jag svarar med ironi: Ja det vore ju förargligt.
Hanna säger då: Ja, för det är ju faktiskt sista kvällen vi har med varandra nu. Öh, förutom imorrn då.
Mitt svar: Ja, och kanske kvällen efter det.

Sen flabbade jag en massa. För det var den sämsta anledningen jag har hört på år och dar. Haha. För det var ju verkligen inte sista kvällen vi hade tillsammans, så det fanns inte ens ett tillfälle att ta i akt. Men nu ska vi äta popcorn i vilket fall som helst. Hahaha. Gott.

2008-09-29 @ 20:46:14 Permalink Bara Elin Kommentarer (1) Trackbacks (0)


Innan jag somnade

Innan jag somnade igår lovade jag migsjälv att om jag inte sov alltför länge och det var över 10 grader ute, så skulle jag gå runt Kyrksjön. Jag blev överlycklig när det bara var sex grader ute. Sen lovade jag migsjälv att om Johanna loggade in på MSN i skaplig tid så skulle jag fråga henne om hon skulle med, och skulle hon det så skulle jag gå. Och nu loggade hon in på MSN.

Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0