Hejdå Sverige

Nu har jag och Lars legat i sängen i typ två timmar kanske. Jag är SÅ trött. Skulle bara vilja lägga mig o sova.

Och så känns det jobbigt nu när man börjar inse att jag & Lars faktiskt ska vara ifrån varandra i fem veckor. Lars som jag älskar så mycket, så mycket - inte för att han gör mig till en bättre människa - utan för att han låter mig vara precis den jag är. Lars som har gjort mitt liv så himla mycket ljusare än vad det typ nånsin har varit. Åh. Han är bäst <3

Om en timme ska jag åka hem till lägenheten, dra ihop det sista på packningslistan och dammsuga. Om två timmar kommer familjen Mårtensson och hämtar. Då bär det iväg till Arlanda. Flyg imorrn till Berlin, strax innan sju. Sen blir det Polen, Ungern, Italien, Frankrike och Irland. 9e oktober är vi tillbaka i Ljusdal.

Hejdå Sverige. (Men först ska jag lägga mig i soffan och kramas)

Kommentarer
Postat av: Camilla .

Hoppas att du får det bra. Drick mycket öl i Irland och gå på pubarna där. Sägs vara grymt ;)

Och grattis i förskott :)

2009-09-02 @ 22:11:16
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Tovan

Ha det så jättebra på eran resa, det blir nog jättehäftigt! Ha det bäst! :)

2009-09-03 @ 12:16:47
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0