Söndag - Nu

Det gick bra på jobbet i söndags. Det var pisslite folk. Hela dagen. Slutade två, for hem till Kårböle med bilen och hoppade in i den andra bilen som mamma skulle åka ner till Ljusdal med (hon skulle på kör) - tror aldrig jag varit i Kårböle en kortare stund än vad jag var då - faktiskt. For till Thina där Lars va och körde hans bil hem till mig. Duschade och donade och vid sex (typ) kom Jenny. Vi for till Lars, gjorde blodpuddig (Lars fixade med bilen). Så åt vi, och så kom mamma och hämtade Jenny. Jag och Lars for till Färila för jag hade glömt min plånka på jobbet. Så for vi till Lars. Ugglade lite. For till mig. Tittade på film (myyys!) - Gisslan. Sen sov vi.

På måndagen tvättade jag. Kristin kom ett par timmar hon med. Gick på Maud & Margot och hämtade ut Boråsbiljetterna. Tvättade, tvättade, tvättade och umgicks. Klockan halvfem (typ) kom Lars. Vi skjutsade hem Kristin och så for vi till han. Han donade med bilen och for på besiktningen med den och under tiden gjorde jag chili con carne.. Sen åt vi och så for vi till mig. Jag såg på teve och Lars fipplade med datorn. Sen sov vi.

Igår latade jag mig länge innan jag klev upp ur sängen (precis som idag). Sen så skrev jag packlista och packade ihop grejer inför Borås. Lars kom strax efter fem, vi for o handlade och sen åkte vi till honom och käkade. Han laddade ett bilbatteri och så ugglade vi lite igen. Så for vi hem till mig. Jag såg teve, Lars fipplade med datorn. Sen sov vi. (Fast innan vi sov myste vi en massa med!)

Imorse klev Lars upp sex. Hade kunnat kramas med honom i evigheter som det kändes. Kommer nog sakna honom mycket denhär veckan känner jag på mig.. Men det är sånt man får ta. Kul att hälsa på Hanna iaf :) Och sen så for Lars på jobbet och jag kunde inte somna om. Så här sitter jag nu, snart två timmar senare och väntar på att klockan ska bli tio typ för då går tåget mot Borås. (Eller ja, jag väntar inte på att klockan ska gå för jag har fortfarande en del att stå i, men ändå).. Gruvar mig endel för resan ändå ska jag säga er. Tur att det är få byten iaf, men det är inte speciellt överexalterande att sitta på ett tåg i sju-åtta timmar.. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0