Resumé

Blev käk och brasa i Kårböle på Valborg. Trevligt. Lars & Felicia åkte hem på kvällen.

Dagen efter låg hela familjen ute o gassade. På kvällen var det käk på Pilis med familjen och faster m. fam. och farbror Örjan med frugan Maud.

Åkte till Färila morgonen därpå, jobbade. Hade frukten för Mona hade semester..

På söndagen hände inte mycket. Lodade i Nore. Hämtade Malin och Madde Arvilahti i Färila och skjutsade dom till Tallåsen. Hängde där ett tag. Sen va jag i Nore igen, gjorde inget storslaget vad jag kan minnas..

Igår var jag till Ramsjö. Var där hela dagen. Mycket trevligt som vanligt.

Idag har jag varit på förvaltningshuset och planerat förankringskonferensen om Ung Förändring Ljusdal.. Nu är Erik här, han har varit på drogutbildning på körskolan som slutade tolv, och sen har han körlektion halvfyra så då är han här medans han väntar. Naaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0