Illa vald dag

Nu är jag uppe. Ska iväg o jobba. Börjar 8.30. Känns som en extremt illa vald dag att sitta på Delins. Ser ju ut att blir hur fint väder ute som helst ju! Jobbar imorrn med, men jag slutar rätt tidigt då så då går det bra, men idag jobbar jag till SEX. Huua. Och folk kommer säkert komma o handla i shorts och linne, då blir man lite avis..

Igår så kom Jenny strax efter två, vi var på Dollar och på Delins o handlade. Sen for vi till Lars. Gjorde paj. Den blev god! Så glodde vi på teve och sådär. Sen la vi oss väl. Funderar på om man kanske ska gå upp o väcka henne snart, vi ska ju faktiskt åka om typ trekvart, men jag tror hon tycker det är skönt med sovmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag tycker heller inte att det är den viktigaste frågan, därför kommer jag inte att rösta på PP. Man måste ju se det i ett större perspektiv och då är inte pp det ultimata partiet direkt när de i stort sett endast har en fråga. Dock känns IPRED och hela den grejen som ett stort steg bakåt i utvecklingen, och i och med att många antagligen kommer att rösta på PP kanske ett ljus går upp hos regeringen. Samtidigt så är det väl kanske inte något som hör hemma i EU utan mer något som borde "tas upp" i Sverige. Jag tycker såklart att de viktigare frågorna ska prioriteras i EU, inte frågor som handlar om fildelning.

2009-06-04 @ 19:08:14
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med dig totalt. Sd och pp - nej nej. Det är inga partier .

Och bra att du röstande :)

2009-06-09 @ 13:15:42
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0