Lovely

I fredags hade jag nog världens härligaste dag. Började med att åka in påköpingen så kom Erik. Sen kom Marie och vi tre gick på Ljusdal. Uträttade en massa behövliga ärenden med bra sällskap. Tummen upp!

Sen for Marie hem. Jag & Erik for till Lars och käkade lunch. Varmkorv & bröd. Sen tog vi med oss Felicia o gick på Nore strand. Där var vi i ett par timmar i det underbara vädret. Solade, lekte och badade.

Det var verkligen en jättebra dag med jättebra sällskap. Det är så kul när Erik kommer. Det händer ju inte alltför ofta att vi umgås. Det tycker jag inte om..

(Bjussar på bilder sen nån dag..)

Dagarna efter det har det bara varit jobb, och idag är det jobb igen. Och imorrn och på onsdag.. Inte kul. Kommer se likblek ut som vanligt. Det är min året-runt-look.

Me idag vaknade jag faktiskt en timme innan klockan så jag kan ju faktiskt å ut o lägga mig en sväng. Inte för att solen är så stark nu, men sol är ändå sol, och det är ju inte direkt kallt ute.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0