Gammalt

Sitter och läser väldigt gamla blogginlägg nu. Inser hur mycket bättre jag har det nu än vad jag hade det för typ ett och ett halvt år sen eller nåt i den stilen. Helt makalöst vilken förändring. Och tur är väl det! Alltså när man tänker efter såhär i efterhand så förstår man ju inte riktigt vad man tänkte med under dom dåliga tiderna man haft i livet. Jag tror att hjärnan var tillfälligt ur funktion.

Ibland känner jag mig väldigt tacksam mot livet och människorna i mitt liv. Jag har en sån stund just nu. Jag har dom bästa människorna ever i mitt liv. Min släkt, som är så himla bra. Mina vänner, som också är så himla bra. Och Lars, som också är himla bra. Jag har nog tur.

Inget utan er <3

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag tror jag har snöat in mig på umeå, o tandtekniker. Men kommer nog att ha några fler alternativ till :P Hur går det själv? Du ska börja plugga sjuksköterska till hösten va? :)

2009-01-27 @ 21:12:49
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallå hallå. Hur är det i stugan? Här nere i Danmark är det ganska bra. Jag är arbetslös nu och ska flytta om ca en månad. Inte någon bra timing eftersom det är dåligt med pengar. Hoppas dock på att få jobb där nere. Vad händer till hösten?

Kram

2009-02-13 @ 22:27:46
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0