Att svimma

Igår var jag med Kristin. Najs. Det blev sent. Vi åt och hade oss, såg teve och snackade skit typ. Svimmade gjorde jag med. Det kommer lite som det tycker det där. Sist var ju typ jättelänge sen. Det var ju snö då å, men det kan inte ha varit i vintras för det var i Snasbäcken.. Alltså typ två år sen. Och gången innan det var ju första året på gymnasiet. Tycker inte om när det ska va såhär. Tur att man känner igen när det kommer iaf. Hm. Kristin tyckte att jag måste kolla upp det, och det kan ju kanske stämma att jag kanske borde.. Känns ju kanske inte riktigt normalt att svimma sådär utan anledning. Har ju trott att det beror på att jag har ätit dåligt typ, för gångerna innan igår som det har hänt så har jag inte hunnit äta frukost på morgonen.. Men igår hade jag då verkligen ätit, så det var lite konstigt.. Och mitt blodtryck sägs ju vara bra, så jag vet inte jae.. Lurigt.

I vilket fall skjutsade jag hem Kristin när jag for till Lars igår. Han låg redan o sov när jag kom. Fullt förståeligt. I morse när jag vaknade kände jag mig bara på allmänt skithumör, hoppas det blir bättre under dagen.. Åkte hem när vi vaknade typ, Lars åkte och tränade han med. Det är ordning på han. Åkte i vilket fall in på apoteket innan jag for hem och handlade lite som jag kan ha hos Lars.. Typ tandtråd och sånt strunt.. Så nu tänker jag beslagta ännu mer plats i badrumsskåpet. Ja, så går det. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sånna där svimmningar har jag också haft. Men nu var det nog två år sedan sist om inte tre. Men dem bara kommer utan anledning, det är rätt konstigt och lite läskigt.

2009-01-20 @ 21:31:05
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0