Säcken

Igår var dagis stängt för en planeringsdag. Så jag var hemma med Felicia. Vi spenderade förmiddagen på folkparken med faster & Lovisa. Mycket mysigt och trevligt :) Sen kom vi hem, satt på gräset och satt inne. Vattnade blommor. Drack vatten. Hällde vatten mellan muggar. Lagade mat. Ja, ni förstår. Allt och ingenting. Mycket bra dag.

Idag for jag & faster till Delsbo på Säcken. Secondhand affären där. Hittade en dragkedjströja i fleece och en långärmad t-shirt (jag vet att det ine heter så, men så har det alltid hetat hemma i Kårböle, å därför heter det så!) åt Felicia. Båda för sammanlagt 45 spänn. Mycket överkomligt! Älskar att handla vettiga & bra saker! Särskilt när det inte svider i plånkan..

Sen käkade vi en hamburgare på grillen. Sen for vi hem. Och jag duschade, och så for jag till Färila o klippte mig. Och så for jag hem och donade. Sen har jag varit i Nore. Lagat mat och lagt Felicia. Är väl ungefär det som har hunnits med. Och så har jag suttit här en timme, för Lars tittar på Simpsons. Och det undviker jag helst. Men lite senare är det ju So you think you can dance. Wääj! Då blir det muntra miner. Och Lars tur att sitta vid datorn, skulle jag tro. Haha. Han undviker helst det han också..

Imorrn ska jag till Ramsjö. Det var alldeles för länge sen sist nu. Ska blir kul :) Och så har dom ju flyttat till en ny lägenhet också så det blir ju roligt att få se den också :) Och gosa med Nathalie. Hon blir ju ett i september. Storjäntan! Synd att jag inte är hemma då, får komma när jag är hemkommen och gratta henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0