Igår

Igår var jag ledig. Skönt! Felicia gick inte på dagis heller, så det blev en Elin-och-Felicia-dag. Var ute o lekte, åkte o handlade och bakade kaka o sådär. Sen kom Mia och hämtade henne och for till Hofors, så nu är det en vecka tills hon kommer igen. Sen så hämtade jag Jenny i Färila, åkte till Ljusdal. Va ut o gick, umgicks och gjorde allt och ingenting. Åt paj. Skitgod, som vanligt. Paj är bäst! Sen satt vi vid matbordet och pratade i tre timmar och sen så spelade vi lite tevespel o sådär. Sen for vi hem till mig o la oss.

Idag är det jobb, ska åka om nån minut. Hanna vill partaja ikväll, och så blir det nog. Sist jag var på krogen var i mars, och det är ju typ ett halvår sen, så det kanske är dags att visa sig ute bland folk nattetid också. Haha. Och efter mars har jag nog festat en kväll om jag inte missminner mig, och det var på cruisingen. Känner mig fakrist rätt peppad inför kvällen också, så det kan bli prima dethär :)

Men först jobb. 13.30 till stängning.

 

Gott med smet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag börjar känna att jag läre ut snart jag o. Typ stadt eller järnvägs. Inte för att jag vill utan för att jag måste visa mig :p och det kan ju faktiskt bli kul :p haha. PRECIS. och igår var jag nykter på torön ifall du undrar! :)

2009-08-16 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0