Vaken?

Hej. Jag är vaken. Jag är lite småtrött sådär - ja det är sant - inte så lite heller för den delen. Jag vaknade av mig själv, och fråga mig fasiken inte varför, men så tänkte jag att det är ju rätt onödigt att somna om för då kanske jag är ännu tröttare när jag vaknar nästa gång. Och det är ju dumt om jag ska behöva sitta o sova bakom ratten till Harmånger. Så ja, därför är jag vaken.

Nu sitter jag och ser på Vakna! Med The Voice, då känns det lite som att man ska på skolan, och som att det är kalltkallt ute, för det lyssnade man på när man skulle till skolan och det var kalltkallt ute. Haha. Så då vet ni :) Jag hade väl ändå kanske önskat att det var julkalendern jag såg på istället, för det var mysigt. Hela förra vintern ställde jag klockan på sju för att titta på julkalendern innan jag klev upp. Jag minns när jag hade bara en madrass på golvet här att sova på, ett provisoriskt uppsatt bord - och teven stod på golvet bland flyttkartongerna. Då låg jag på min madrass och njöt av julkalendern, glögg och lussebullar. Fasiken - vilken feeling :)

Och så har jag hosta. Det är inte kul. Nu skulle man väl ha fått i sig nån slags frukost innan hungern försvinner.


Kommentarer
Postat av: Marie

allvarligt talat, jag var medveten om det. men tänkte att du skulle förstå ändå eftersom jag inte trodde att det gick på onsdagar. Jag trodde de gick tisdag OCH torsdag, men icke :D och det är jag jävligt glad för. haha

2008-09-18 @ 09:44:57
Postat av: hannie

från 300 upp till typ 1000.- enkel resa. det beror ju på lite när man åker, om man bokar längtt i förväg eller sista minuten tex. :D smaajl

2008-09-18 @ 17:02:25
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0