Full Pott

Hahahaha. Nu sitter jag och kollar på Full Pott, ett sånt dumt ring-program på teven. Alltså, jag sitter och skrattar. Det är ju helt sinnessjukt egentligen. Men alltså, jag måste ju titta. Hon är ju helt otrolig programledaren, vilken irriterande människa. Herregud. Hahaha. Helt galen i ena sekunden, skriker och har sig och sen skriker hon att hon vill ha helt tyst även fast det bara är hon som pratar. Sen viskar hon - som att det skulle bli spännande då eller? Och så har hon nedräkning på fingrarna, och nu har hon ett halvt finger. Haha. Snacka om att dra ut på det.

Nejni, det enda vettiga ordprogrammet som gått på teve som man kan ringa in på o så va tamesjutton Ordjakten, det kunde man ju titta på i normal sinnesstämning i alla fall, lite underhållande - i alla fall inte skrattretande.

Haha ja, ett onödigt inlägg, men så kan det vara :) Nu har jag bytt till Oprah iaf, och det är vettigt :)

Kommentarer
Postat av: Tovan

Men eller hur! Har också kollat på detdär nån gång och blivit helt galen, de drar ut på det hur länge som hellst. Man undrar om det är för ingen ringer eller om de ska försöka håva in så mkt pengar som möjligt. Jobbigt att komma på saker att säga tycker jag! :)

2008-09-08 @ 13:22:13
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0