En färdig dag

Tvätten är tvättad och det blev inga fler missöden faktiskt. Nu hänger det trosor och strumpor i hela badrummet. Imorrn är det nog torrt, och imorrn har jag en till tvättid så jag kan tvätta handdukarna som inte hanns med idag. Domdär Melin hade bokat tiden efter mig och eftersom ena tvättmaskinen (fortfarande) inte funkar så tar det ju ett bra tag. Så, ny tid imorrn vid tolv :)

Gick och hämtade bilen med på Ford vid fyra, sen for jag och handlade. Avocadosar, bananer, nudlar och mjölk. Ingen storshopping med andra ord. Bara lite påfyllning sådär. Åt sallad idag med för tredje dagen i rad, men nu är den slut. Imorrn får det bli något annat. Frågan är bara vad. Hm. Förslag?

Sen satt jag bara i soffan, skrev lite personliga brev till diverse företag som Anna-Lena sa att jag skulle söka jobb på. Så det var lika bra att skriva lite så man inte blir hatad när man kommer tillbaka och säger att man inte sökt jobben. En sak som va lite dåligt var att när jag skulle skicka in en ansökan så skulle man göra det från deras hemsida typ, och dom tog inte filen som jag får på alla mina sparade dokument. Alltså DOC-fil. Nu vänder jag mig lite desperat till nån som kan sin sak; hur gör man?

När jag hade gjort det så diskade jag och sen for jag till Lars. Så fick man se hur han bodde också. Vi såg lite film och teve och bara pratade. Det var trevligt. Japp. Och nu sitter jag här, kom väl hem för en timme sen kanske. Var hungrig så jag åt lite nudlar, är väldigt sugen på avocado nu med, så endera äter jag det - eller så går jag och lägger mig. Vi får se. Troligen blir det avocado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0