Efter Tio

Sitter och tittar på Efter Tio nu, med Malou von Sievers. Det va en tant som vad där nyss (okej, snarare kvinna än tant, haha) som inte gick på sin mammas begravning. Alltså, jag förstår inte hur man kan ha en sån infekterad relation till sin egen mamma, jag förstår verkligen inte det. Nog för att mamman i detdär fallet verkade vara helt knäpp, och det finns ju väldigt många knäppa morsor (alla är knäppa ibland, men mammor som seriöst har något allvarligt problem). Usch, det är hemskt.

(Okej, detdär va svammel. Men jag är glad att jag har en bra mamma.)

Nu är Ola Rapace hos Malou. Alltså, han är jättesnygg. Och nu har han fåt långt hår, ännu snyggare. Ja, det är nåt med långhåriga killar som är väldigt nice, och med snaggade, och med negrer. Oh ja, det är något visst som jag inte kan sätta fingret på, men det är så himla "VILL HA". När jag var i Borås var det jättemånga snygga negrer, och en kille som va långhårig som verkligen var HUR fin som helst. Ni skulle ha sett han. Och Hanna höll faktiskt med. Det var inte min "jag tycker fula killar är snygga"-sida som var och spökade. Men vissa fula killar blir faktiskt snygga för att dom ser så konstiga ut. Min syster vet vad jag snckar om, det måste vara nåt underligt släktdrag. Eller nåt.

Ursäkta för världens svammelinlägg om absolut igenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0