P.S. I Love You

Filmen igår, P.S. I Love You va sjukt bra. Jag både skrattade och grät här i min ensamhet. Urhärlig film som verkligen alla borde se!

Idag har jag verkligen inte gjort ett dugg. Kollade på P.S. I Love You igen, bara för att den var så bra. Sen har jag bara legat på soffan och glott. Känns inte så vettigt. Jag diskade med. Sen har jag faktiskt bara glott.

När Kristin kom hem från jobbet åkte jag till henne. Vi satt där tillsammans och åt mat. Jag hade med mig matlåda och hon hade sin. Så vi värmde dom och satt där och åt. Såg teve o sådär. Lite efter Desperate Housewives åkte jag hem. Det var trevligt hos Kristin. Som vanligt.

Nu har jag käkat en korvmacka och jag sitter och tittar på Brothers & Sisters. Och täker lite på kaarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0