Japp

Hade dubbellektion på körskolan idag. Fick ett motorstopp i en rondell. Bra! Fast Anna tog på sig det sen, det va bra. För det var faktiskt mest hennes fel. Japp.

Sitter här, äter hårdbröd med mjukost. Det är innegrejen. Faster kommer väl om sissådär en kvart, tjugo minuter. Då ska vi fara till Hudik. Det kan nog bli trevligt. Japp.

Btw. Alice, min blomma. Hon dör. Jävla skitblomma. Bläääh. Jag har faktiskt tagit hand om henne & varit snäll. Möjligen inte pratat med henne så mycket som jag borde. Men hon ser inte så socialkåt ut. Näpp.

Choke me, spank me, pull my hair.

Kommentarer
Postat av: miroma

Hej, jag gör en undersökning..min fråga är vilket program följer du? det kan vara flera asså..
Hare bra
Miroma

2008-03-06 @ 12:27:47
URL: http://www.miroma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0