Nyår

Igår var det år 2007s sista dag. Den spenderades med Camilla på fyra olika "fester". Först satt vi här hemma hos mig och kikade på MTV top 100 - 2007 och smådrack. Efter det knatade vi upp till fröken Larshans där det var endel folk fast inge röj, vi beslutade oss för att fara till Borr, vi släpade med oss Hanna. Berbres var snäll att bidra med skjuts. När vi kom dit insåg vi att det inte var roligt där heller, men trots det fick vi stå där och frysa in det nya året. Vi fick i alla fall fara tillbaka med Knotan. Tillbaka till Sofie. Fortfarande inte så himla roligt där, Lars kom och med honom gick vi sedan till André Nilsson, och där var det heller inge kul och vi var återigen hos Sofie där det fortfarande inte var roligt.

Så, ett blåmärke senare gick vi hem o sov - jag & Camilla.

Gott nytt 2008, gott folk.

Kommentarer
Postat av: hannie

jag funderar fortfarande på när jag ska förlåta er för borr ^^

2008-01-02 @ 15:48:45
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0