Louie & Chanel

Nu kommer jag precis hem från Emily, har varit där och matat katterna samt tömt kattlådan - för hon är ju som könt i Stockholm och tjusas. Snodde med mig två filmer utifallatt jag skulle få tråkigt ikväll som jag kan kika på på datorn då om det skulle vara så.. Så det är ju bra :P

Var även första skoldagen idag efter jullovet. Det gick bra. Vi gick igenom en provomgång varpå vi fick sluta. Jag och Johanna gick på ungdomsmottagningen och införskaffade oss nya recept på p-piller, båda två. Sen gick vi på körskolan och Johanna ska läsa teori med mig. Skönt att inte behöva göra det själv iaf..

Nu sitter jag är och kollar på Age of Love, ett skitprogram som jag har börjat följa. Det är typ som the Bachelor. En kille som är 30, och så är det ett gäng "tjejer" i 40-års ålder, och ett gäng i 20-års åldern. Och alla har väl sett the Bachelor så ni förstår väl vad det går ut på. Tre stycken från varje grupp är det kvar nu iaf. Vi får se hur det går ikväll :) I'm a nerd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0