Möblering

Igår när jag hade stöädat och diskat färdigt så for jag till Marie i Färila. Trevligt. Som alltid. Blev där ett bra tag. Kanske till elva eller nåt sånt. Sen for jag till Lars och la mig, och han jobbade över hur länge som helst så han kom hem åtta på morgonen.

När jag hade vaknat till liv i morse och varit hem o ätit frukost o sådär så for jag till Lillhaga till faster, Kent och Lovisa. Jag & faster försökte möblera om vardagsrummet men det blev bara skit så nu ser det ut som vanligt igen.. Typiskt. Haha. Kring fem kanske jag åkte däriffån, åkte och hämtade upp Kristin som skulle hämta sin mobilö som hon hade glömt i sin jobbarkompis bil. Så handlade vi lite med. Sen for jag hem till Lars, och där är jag nu. Han står i duschen, jag sitter här. Blir nog till o käka snart å. Skapligt sen lunch. men med tanke på att Lars käkade frukost vid tre så är det kanske inte så konstigt heller. Haha. Sen blir det Idol. Jag vet att Lars inte gillar det. Alls. Men det skiter jag i. Vi ska se det. Vare sig han vill eller inte. Så det så. Haha. Det är ju faktiskt final.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0