Låsastillvaro

Denna låtsastillvaro jag tvingas leva i
Sedan en kort tid tillbaka
Äcklar mig
Det tar kål på mig

Men jag måste fortsätta med det
Så folk inte börjar tycka att jag är dum i huvudet
Som gör dom val jag gör
För hade det varit tvärtom
Hade jag idiotförklarat dom för längesedan

Alla dessa tårar som finns
Det är helt otroligt
Att dom aldrig tar slut

Jag har alltid tyckt att folk som slår på väggar
Har IQ -0,7
Men jag har börjat göra det
När det är som värst
För jag vet inte vart jag ska ta vägen
Alla känslor

Allt hat
All besvikelse
All sorgsenhet
Allt
De har ingentstans att ta vägen

Absolut ingenstans
Så därför lever jag
I min äckliga låtsastillvaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0