Uträttade ärenden

Sitter och lyssnar på Foo Fighters nya album nu (som vanligt) - Echoes, scilence, patience and grace. Himlarns bra :) Speciellt Erase, replace. Och Long road to ruin med för den delen. Helt klart ett album värt att införskaffa sig på ett vis eller annat.

Åkte som sagt hem o käkade kroppkakor. Helgott :) Med mycke flöööt :D Haha. Nyttigt Elin. Dessutom fick vi prinsesstårta till efterätt. Alltså - har vi lyx i Kårböle eller har vi? (Blev en bit över också som jag precis satte i mig - SURPRISE) Nyttigt Elin - igen.

Idag vakade jag, sen for jag med skolbussen till Färila (alla ungar från Handelsbolaget tjatade i tusen år om hur lika jag & Jenny var) och så for jag till Ljusdal. Städade och diskade lite, sen gick jag på Matpunkten i regnet (det ska inte regna i december, kom snö!) o snackade lite med Kennet the man angående jobb. Han lät inte helt omöjlig.

Gick därefter till romerska bad & relax, skulle köpa presentkort där i julklapp till mamsen & papsen - det var stängt. Kul, tänkte jag då. I detta pissväder. Men så gick jag på Hälsingedata o köpta presentkortet där ist, tur att dom också sålde deras presentkort, annars hade jag blivit blöt i onödan.

Gick in på banken också innan jag gick hem. Fick givetvis prata med han som jag alltid lyckas hamna hos då jag är där. Herregud. Tänkte att jag ville byta bankkort, för med mitt måste man betala typ 5 spänn för varje uttag i bankomat. Dumt tycker jag. Men - jag tror jag vill ha kvar det ändå :P Nödvändigt bankbesök.

Jag har med andra ord uträttat en massa ärenden idag - känns himla skönt :)

Min Ida kom och hälsade på mig idag också i sissådär en timme. Skönt :) Det var längese man träffade henne. Kul o se att hon lever - typ :P Satt och pratade, sen lära hon kila till bussen.

For hem till Kårböle ja å med tolvbussen - igen. Och så ska jag tillbaka till Ljusdal ikväll med - för imorrn ska jag & Jenny iväg o handla julklappar. Hon dissar mej och åker på Kåken ikväll. Någon som vill förbarma sig över mej och kolla in Idol-finalen?

(Ska tillägga det, angående mitt snö & regnresonemang - vi har faktiskt snö i Kårböle. Till skillnad från Ljusdal.)


image5

Kommentarer
Postat av: Kristin

finns inget som klår Kårböle, the place to be!

2007-12-08 @ 00:19:43
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0