Samuel

Det är så hemskt, det som hänt dig. Det är ofattbart.
Du var solstrålen, ingen kunde möjligt ogilla dig - du var så himla go.
Att något sådant här hänt finns inte i min värld.
Åkte hem igår till mamma & Jenny, vi behövde nog varandra.

Det känns hårt, jag bara gråter. Det känns så himla konstigt.
Tänker så himla mycket på Therese & Mickaela, och Samuels föräldrar.
Och givetvis Jan-Erik. Busschauffören. Världens snällaste människa.
Om jag gråter mycket, vad ska då inte alla dom göra?

När jag såg löpsedlarna idag slöt jag mig.
Det är jobbigt att bli påmind. Hur hård världen verkligen kan vara.
"Elin, i vilken värld är du egentligen?"
"Nä, jag kollade bara på tidningen"

Det är när saker som denna händer som man verkligen inser.
Man ska aldrig ta saker för givet.
Jag och Jenny sade för första gången någonsin "jag älskar dig" till varandra igår.
Aldrig förr har jag menat det så mycket som då.

Jenny, Erik, mamma & pappa - ingenting utan er <3

991229 - 071204 - Samuel Hallkvist, jag hoppas du har det bra där du nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0