Mentorsamtal

Idag hade jag mentorsamtal, jag har bara ett ig kvar. DEN NI :) SÅ himla härligt de :) Slutade med att både jag och Victoria satt och grinade i vilket fall, vi kom in på olyckan. Då började jag grina och så började hon grina för att jag gjorde det typ, skulle någon ha sett oss skulle dom ju tro att vi var dumma i huvudet.

Om ett tag kommer mamma hit, vi ska till Tallåsen på möbeltjänst och så ska vi sulla runt lite på Ljusdal också. Jag ska hem ikväll, mormor & morfar kommer. Dom ska göra kroppkakor åt oss. Göttans de :) Kanske ska röja upp lite här innan hon kommer, kvinnan.

Thomas var hit med extranycklar igår också, det var trevligt. Vi satt o pratade i tusen år som det kändes. Det var faktiskt härligt. Jag gillar Thomas, han är bra skön han :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fan va skönt Elin, bra jobbat:) KROPPKAKOR? wtf?! det får jag aldrig, jävla orättvist :p Jupps, Thomas är bäst! :)

2007-12-06 @ 14:48:27
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0