Lussebullar

Sitter och smaskar på en lussebulle just nu. Jag känner mej så himla julig, ska gå och köpa nejlikor och röda band i veckan också och hänga upp apelsiner, så man får den äkta jullukten :D Jag är helt besatt i julen tror jag. Herre, ge mig terapi?

Ska till Emily klockan fem och käka middag, före & efter det så måste jag verkligen plugga. Har både medicin & engelska till imorrn. Helspännande. Eller kanske inte. Och då kanske ni undrar varför jag sitter här och skriver istället för att göra något vettigt, och svaret på den frågan är heltenkelt att jag har självdisciplin minus 2763.

Nicklas var hit igår och fixade mina tvkanaler på rätt knappar också. Det var snällt. Haha. Kent var också hit o tittade till mig lite och hämtade kort. Jag gillar Kent :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Är du så oteknisk att du måste ha hjälp med sånt..? Eller var det bara så att du ville träffa nicklas? ;) hihi

2007-12-03 @ 16:03:31
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0