Imorgon, Fredag

Hanna vill att jag ska gå med dom på modevisningen på Lucianatta imorrn, det skulle jag ju kunna göra, kan ju tilloch med bli kul och så är jag ju så hjälpsam och generös av mej. Får faktiskt erkänna att jag annars kommer att sakna Lucianatta lite när man inte är med o dansar längre. Haha, det är ju fan tradition o gå dit o äga småisarna :D Haha. Men - jag, Martina & Kristin har bestämt att vi ska ha myskväll hemma hos Martina. Och det är också kul :) Så, vi får se vad det blir. Eller ja, det blir ju Martina & Kristin om vi nu ska ha det imorrn, eller om det blir nästa vecka. Äh, vi får se :) Är alltid såhär att allt händer på samma gång, himla drygt :P

Har varit på skolan idag, det är ju lucia idag ju :) MYS! Satt och lyssnade på lite sånger i aulan först då, sen fikade vi i matan. Sen hade vi engelska - glosförhör & bokläsning. Glosorna gick okej, missade dock rätt många som jag inte ens fattade att jag missade typ, hon bakade in en massa på många konstiga vis - dom som vi hade förra veckan också. Lite förvirrande. Hade dom stått på engelska hade jag ju fattat vad jag skulle skriva, men nu stod dom på svenska och då tog jag andra ord som betydde samma sak. Typiskt.

Svinkallt ute även idag, himla skönt. Inte. Hualigen. Vad gör man nu då? Bra fråga.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Man klär på sig o slutar klaga ^^

2007-12-13 @ 19:35:15
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag har inga pengar på mobilen, så har jag inte pratat med Martina. Men jag vet inte. Jag är på imorrn men kan va lika på nästa helg :)

2007-12-13 @ 21:42:44
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0