Everywhere

Michelle Branch - Everywhere
Helt galet underbar låt <3

Kristin har varit här i afton och lånat datorn, hennes har ju pajat. Synn för henne de :b

Sitter och väntar på Emily nu, hon är i tvättstugan, så kommer hon och så ska vi väl gå till henne o slöa ett tag innan jag går hem o lägger mej. Ska bli skönt att sova ikväll, för imorse var jag så fruktansvärt trött att jag inte gick på engelskan. Visste knappt vad jag hette. Masade iväg mig på både svenskan och företagsekonomin iaf. Inget smink hade jag och håret liknade mest hejkomochhjälpmig, och då fick Alice för sig att jag var sjuk (dom flesta tror att jag inte mår bra då jag inte har smink. Men det är ju faktiskt så jag ser ut - ja folk, det är den tragiska sanningen. Men bryr jag mej? Nej.) och hon blev i vilket fall glad att jag hade kommit iväg på företagsekonomin även fast jag "inte mådde bra" - jag sa inget, jag lät henne tro att jag var sjuk. Kändes lika bra så :P

Skulle verkligen gjort engelskan ikväll, men det blir nog inte nå av med det e om jag känner mig själv rätt. Fast jag kan egentligen lika gärna göra den imorrn. Känns inte så lockande faktiskt. Usch. Men jag läre ju göra den innan lovet - så jag inte har det på nacken under julen.

Måste även gå och prata med Johnny imorrn angående Datorkunskapen. Måste verkligen komma ihåg det. Annars blir det synd om mig, kan jag säga. Annars kommer jag få gå och älska mitt IG som det är, vilket jag inte har planer på att göra.

Imorrn kanske det blir bio med Marie också. Hoppas - kan bli himla mysigt :) Minmarie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0