Efter julen

Julen spenderades hemma som vanligt med familjen, mormor, morfar & Sven-Ove. Faster & Lovisa var in en sväng dom också, och farmor låg & var sjuk så hon kunde inte komma. Mamma var också sjuk, och det var väl inte så kul för henne skulle jag tro. Hon sprang runt med solskydd på glasögonen på juldagen, jag skrattade lite åt henne och sa att hon liknade Sharon Osbourne lite. För det gjorde hon faktiskt.

Jag fick allt möjligt, bland annat en DVD-spelare, en parfym, en klänning, en ny hårfön - med mera, med mera så att säga :) Vi fick ett spel också, från oss till oss - familjen. Galenpanna. Jag, Erik & Jenny har spelat sönder det nu. Det var roligt :)

Jag är inte en människa som dricker på julen, därför var jag hemma i min snygga utstyrsel (tjockstrumpor, leggings, setra-tshirt & gammal stickad tröja) under juldagen och glassade runt. Och glad är jag då för det.

Idag - annandagen - har vi vait hos mormor & morfar i Ängersjö, ätit & umgåtts. Trevligt. Jag gillar min mormor & min morfar. Dom är himla mysiga!

När vi kom hem från Ängersjö så for jag till Kristin, innan det var färdigt så var halva Kårböleligan där. Jag, Markus & Kristin for hem till mig & hämtade Galenpanna som vi spelade hos Kristin. Det var väl kul, fast alla var så himla oseriösa så det hade ju kunnat vara roligare - så att säga.

Emily fyller 20 idag också - grattis, grattis. Synd att jag inte kunde vara med och partaja i afton. Men så går det då det för första är julhelgen och för det andra så äger jag 20 spänn - blir en klen utgång & fylla för den slanten :P Hoppas ni har himla röj ikväll iaf :)

Nu ska jag sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0