ABBA-dokumentär

Har suttit här och myst framför en dokumentär om ABBA med glögg och lussebulle. Mysigt. Kan det bli bättre liksom? Naaaae, skulle inte tro det :D Mysfaktor en miljon på allt; säng, ABBA, lussebulle, kväll & glögg :) Oh!

Har faktiskt präntat in de flesta engelskaglosorna också. Alltid något. Har fedt mycket medicin till imorrn då som jag läre göra imorrn på såväl hålisen som efter skolan, plus att jag måste plugga inför religionsprovet på onsdag också. Spännande.

Men - när jag är förbi onsdagen kan jag ta det relativt lugnt iaf :) Härlans! 

Längtar efter att få möbler till mitt lilla krypin här nu, man kan nog få till det riktigt hemtrevligt bara man har möbler, tavlor, lampor och blommor. Det viktigaste för hemtrevnadskänslan liksom. Hyllor & duschdraperi (!) också :) Sen kan folk få komma o hälsa på bäst dom vill, då det åtminstone finns nånstans o sitta :P Haha.

Är väldigt less på att det ska vara så här nu, och ändå tar jag det gång på gång. Jag tycker det är kul. Men efteråt blir jag så förbannad på allt. Situationen. Mig själv? Tur att det inte är så illa som det kunde varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0