Veckan

Herregud, man var ju nästan bättre på att uppdatera bloggen när man var ute i Europa och irrade.

Förra söndagen blev det kalas i Kårböle som sagt. Kanoners! Så skönt att träffa alla! :)

På måndagen lämnade jag Felicia på stationen för Mia kom och hämtade henne. Sen spenderade jag resten av dagen med att tvätta och på eftermiddagen kom Jenny. Också kanon!

På tidagen dejtades jag med Marie och Kristin. Också kanoners! Fick lite update om läget i Ljusdal så att säga.

På onsdagen var jag till Ramsjö. Gav ettårspresent till Natalie och så fick jag en present med. Och en massa mys och prat som vanligt. Också himla kanoners!

På torsdagen så var jag hemma. Och så kom Hanna en sväng så då åkte jag på Ljusdal och mötte upp henne, så bytte vi lite bilder och sådär. Sen åkte jag till Nore igen. Och sen kom Jenny, vi såg lite teve och sen skjutsade jag henne till Färila.

I fredags jobbade jag. Men det var så sjukt lite att göra så jag gick hem typ två timmar innan jag skulle sluta, efter att jag hade gått och dragit fötterna efter mig hela dagen typ. På kvällen var det kalas i Hedsta för Lars bror blev 30. Där var det en himla ansamling av folk. Trevligt.

Igår hände inte mycket. Gick hemma och pulade på bara. Skönt med en sån dag å.

Idag har Erik varit här för han sov i min lägenhet inatt. Så han kom hit till Nore när han hade lessnat på lägenheten. Eller ja. Jag hämtade han. Och insåg att dom hade plockat bort Zekegrillen. Och så kom Jenny lite senare. Och vi åt och umgicks och dom lekte lite med Felicia. Fint med leksällskap. Nu har dom åkt på bio med mamma och pappa, och själv har jaglovat Lars att se den bion med han till veckan. Så jag sitter här och glor. Sovdags för Felicia snart, och sen kommer Jenny tillbaka. Det gillar jag! Och jag gillar mina världsbästa syskon jättemest.

Imorrn ska jag och världens bästa Ida till Hudik. Hon är Nathaliefri och det blir nog första gången vi ses utan henne sen hon föddes.. Det blir nog kul :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Det gör jag meed..

2009-10-20 @ 16:28:21
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0