Oppli

Idag har jag varit seriös. Hängt upp gardinerna (som iofs var för långa, men jag tror att jag struntar i det, faktiskt) och bytt i sängen. Med en "hjälpande" hand från Felicia. Haha.

Sen så, vid halvtre ungefär, åkte jag, Lars och Felicia till Oppli. Faster, Lovisa och Kent och deras byggarpolare var där och donade på Kents stuga. Karlarna byggde och tjejerna gick i skogen. Hämtade vatten, plockade bär, såg en groda och hoppade i vattenplöar typ. Lovisa & Felicia är så gulliga tillsammans! :) Sen var det käk och grejer där med, satt inte helt fel. Och strax efter sju for vi hem. Sängdags för Felicia och sådär. Myycket trevlig vistelse!

Sen for jag hem till lägenheten och här sitter jag nu. Vet inte vart jag ska sova inatt. Hanna ska sova här för hon ska upp o jobba imorrn och hon tar sig inte till jobbet annars.. Grejen är den att hon är på fest. Hon är nykter, men på fest. Vet ju inte hur länge hon blir utepå. Jag känner mig som en klubbad säl och jag har borstade tänder och allt. Kanske ska åka till Nore o lägga mig för både hennes och min skull. Så att jag inte blir störd i min skönetssömn när hon kommer hem och så att hon slipper smyga runt för att inte väcka mig typ. Vi ska ju trots allt vara ihoplimmade i hela september. Haha.





Lovisa & Felicia i Oppli.


Kommentarer
Postat av: Sis'

men sötingar! (:

2009-08-23 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0